• 21-02-2023, 12:43:43
    #1
    Merhabalar

    Deprem çantası yapacağım önerileriniz var mı ?
    Deprem çantasının çok önemli olduğunu düşünüyorum... hayat üçgeni oluşturduğumuz da kurtarılmayı beklerken bizi hayatta tutabilecek bir çanta...

    Yapan arkadaşlar varsa şunu da al dediğiniz var mı ?
  • 21-02-2023, 12:44:36
    #2
    su
    termal battaniye
    çakı
    fener
    pil
    powerbank
    konserve gıda
  • 21-02-2023, 12:45:47
    #3
    Hocam bizzat malatyada depremi yaşayan birisi olarak söylüyorum, ilk 2 gün en çok eksikliğini hissettiğimiz şey gıdaydı. Koyabildiğiniz kadar tok tutacak kuru gıda koyun.
  • 21-02-2023, 12:46:27
    #4
    Düdük koyabilirsin
  • 21-02-2023, 12:46:38
    #5
    backlinkmatik.com
    hocam herhangi pazar yerine acil durum cantasi deprem cantasi tatil cantasi vs yazin. paketler var zaten size fikir verir ona gore kendi cantanizi yaparsiniz

    benim yilin belli donemlerinde 1 hafta da olsa yasadigim her evde vardir
  • 21-02-2023, 12:46:45
    #6
    termal battaniyeyi nerden aldınız link var mı
  • 21-02-2023, 12:47:01
    #7
    https://www.youtube.com/watch?v=ojSlwSBETww


    Burdakiler bana mantıklı geldi bende yapmayı düşünüyorum bir çanta
  • 21-02-2023, 12:47:30
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    su
    termal battaniye
    çakı
    fener
    pil
    powerbank
    konserve gıda
    çok güzel öneriler aklımda bunlar vardı teşekkür ederim.


    Magalimadro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizzat malatyada depremi yaşayan birisi olarak söylüyorum, ilk 2 gün en çok eksikliğini hissettiğimiz şey gıdaydı. Koyabildiğiniz kadar tok tutacak kuru gıda koyun.
    çok geçmiş olsun... gerçekten hayal etmesi bile çok zor...


    Furknckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düdük koyabilirsin
    kesinlikle koyacağım
  • 21-02-2023, 12:48:16
    #9
    bbcq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    termal battaniyeyi nerden aldınız link var mı
    https://www.trendyol.com/sanor/acil-...chantId=584548

    ısınmak için sarı kısım yukarıda kalacak.
    soğutmak için gri kısım yukarıda kalacak.