merhabalar kafama tavukçuluk yapmak geldi

karlı bir iş gibi sanki 1 tane tavuk al yemini suyunu ve bitti

yumurta kazanç + yavrusu kazanç + kendisi kazanç
mantıklı bir iş modeli midir yapanlar varmıdır aramızda teşekkürler
amaç hem öğrenmek hem sohbet niteliğinde
1 Tane tavuk ile ne kadar kazanç sağlamayı düşünüyorsunuz ki?
Binlerce tavuk alıp, gerekli şartlarda kuluçkaya yumurta almak mantıklı ama riskleri var.
Tavuklardan biri hasta olursa, diğerleri de yavaş yavaş hasta olup ölebilir.
Tavuklar çok hassas canlılar, bir dönem çok araştırma yaptım ama riskli bir yatırım. Kendine göre türlü riskleri mevcut.
Tavuk, yem ve sudan ibaret değil masraflar; tavuk, yem, su, ilaç, veteriner masrafları, ısıtma maliyetleri, aydınlatma maliyetleri gibi birçok kalemi mevcut.
Üretim yapacak olsam ben mantar üreticiliği yapardım.