Dropservicing diye biliyordum aslınsa demek ki, arbitraj diğer ismi. Ya da ben karıştırıyorum.
dropservicing kavramı çok farklı onda olay şu oluyor mesela forumdan sana iş geliyor sen bu işi olduğu gibi başkasına devredip yaptırıyorsun ücret olarak 1k alıyorsan yaptırma maliyetin 300 tl oluyor aradaki fark cebine kâr kalıyor komisyonculuk gibi tek farkı mal değil hizmet sağlıyorsun
arbitraj ise sabitleştirilebilen bir şey örneğin 2 ayrı borsa düşün kripto alanında x coini 2 farklı borsadada farklı fiyatlarda bulunmakta birinde 10$ iken diğerinde 3$'a satılıyor sen 3$'dan toplayıp 10$'lık borsaya transfer ettiğin zaman arbitraj yapmış oluyorsun
adwords'te reklam verip adsense kazancı elde etmekte arbitraja giriyor arbitrajın temel mantığı sabitleştirme dediğimiz yani bir kere bulduğun vakit bir yere kadar düzenli olarak götürüp sonunda elinde patlamasıya farklı yola geçmenle başlıyor
ben kripto arbitrajını biliyorum onun için botlar bile vardı ama daha dokunmadım borsalar önlem aldığı için google tabanlı arbitrajıda kolay kolay kimse söylemez