• 19-02-2023, 00:13:49
    #1
    Miktarı önemli değil. Nerede ve ne amaçla tutuyorsunuz ?
  • 19-02-2023, 00:14:23
    #2
    En iyisi sanırım
    TL hariç her yerde
  • 19-02-2023, 00:14:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Para?
  • 19-02-2023, 00:15:17
    #4
    Platin üye
    Dolara atıyorum
  • 19-02-2023, 00:15:22
    #5
    Bir ajanstan fazlası
    Dolar, euro , domain
  • 19-02-2023, 00:15:24
    #6
    Değerine değer katabilen ürünler alıyorum, dolar tutuyorum, küçük bir kısmını da kripto paralarda değerlendiriyorum
  • 19-02-2023, 00:15:33
    #7
    ay sonu para kalsın da tl olur , somali şilini olur hiç farketmez .
    • nazikcaner
    • Arthur24
    • thekezzy
    nazikcaner, Arthur24, thekezzy ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2023, 00:16:24
    #8
    trendkripto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerine değer katabilen ürünler alıyorum, dolar tutuyorum, küçük bir kısmını da kripto paralarda değerlendiriyorum
    Değerine değer katan derken ? hangi ürünler mesela ?
  • 19-02-2023, 00:16:33
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Para mı ? O ne, yeniyor mu? içiliyor mu ?