R10 hesabin donup kaliyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 hesabin donup kaliyor
9
●
188
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 hesabin donup kaliyor
1
2
13-02-2023, 03:38:22
#1
ismailadem
Üyeliği durduruldu
Merhabalar acil yardım R10 hesabım neden böyle donuyor?
Giriş yapıyorum ve böyle kalıyor. Sürekli giriyorum ilkkez boyle oldu.
iPhone 11
13-02-2023, 03:39:55
#2
SavixieN
Yazılımsal bir sorun var Hocam, R10 taraflı değildir.
13-02-2023, 03:40:34
#3
ismailadem
Üyeliği durduruldu
SavixieN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılımsal bir sorun var Hocam, R10 taraflı değildir.
Sadece R10da böyle oluyor?
13-02-2023, 03:41:08
#4
kronols
ismailadem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece R10da böyle oluyor?
telefon tarayıcınızın önbellek ve site verilerini temizleyin düzelir
13-02-2023, 03:41:43
#5
ismailadem
Üyeliği durduruldu
kronols adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
telefon tarayıcınızın önbellek ve site verilerini temizleyin düzelir
Olmuyor. Chrome Google safari hepsinde böyle.
13-02-2023, 03:53:20
#6
royalenes
Bir saat öncesinde bende de buna benzer bir sorun vardı fakat düzeldi kendi kendine.
Sizde uzun süredir mi var ?
13-02-2023, 03:57:23
#7
ismailadem
Üyeliği durduruldu
royalenes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir saat öncesinde bende de buna benzer bir sorun vardı fakat düzeldi kendi kendine.
Sizde uzun süredir mi var ?
Yarım saat kırk dakika oldu ama hala aynı.
13-02-2023, 09:32:11
#8
AYJANS
Üyeliği durduruldu
Merhaba önbellek temizledim. Tekrar kontrol eder misiniz ?
13-02-2023, 17:53:33
#9
ismailadem
Üyeliği durduruldu
AYJANS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba önbellek temizledim. Tekrar kontrol eder misiniz ?
Düzeldi hocam teşşekürler 😊
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler