• 13-02-2023, 03:38:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar acil yardım R10 hesabım neden böyle donuyor?



    Giriş yapıyorum ve böyle kalıyor. Sürekli giriyorum ilkkez boyle oldu.

    iPhone 11
  • 13-02-2023, 03:39:55
    #2
    Yazılımsal bir sorun var Hocam, R10 taraflı değildir.
  • 13-02-2023, 03:40:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımsal bir sorun var Hocam, R10 taraflı değildir.
    Sadece R10da böyle oluyor?
  • 13-02-2023, 03:41:08
    #4
    ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece R10da böyle oluyor?
    telefon tarayıcınızın önbellek ve site verilerini temizleyin düzelir
  • 13-02-2023, 03:41:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kronols adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon tarayıcınızın önbellek ve site verilerini temizleyin düzelir
    Olmuyor. Chrome Google safari hepsinde böyle.
  • 13-02-2023, 03:53:20
    #6
    Bir saat öncesinde bende de buna benzer bir sorun vardı fakat düzeldi kendi kendine.
    Sizde uzun süredir mi var ?
  • 13-02-2023, 03:57:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir saat öncesinde bende de buna benzer bir sorun vardı fakat düzeldi kendi kendine.
    Sizde uzun süredir mi var ?
    Yarım saat kırk dakika oldu ama hala aynı.
  • 13-02-2023, 09:32:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba önbellek temizledim. Tekrar kontrol eder misiniz ?
  • 13-02-2023, 17:53:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba önbellek temizledim. Tekrar kontrol eder misiniz ?
    Düzeldi hocam teşşekürler 😊