Mediamarkt sitesine baktığımda 6 taksit fiyatıyla normal fiyatı aynı geliyor. Banka bu durumda sanırım herhangi bir ücret almıyor Doğru mudur
Arkadaşlarında dediği gibi taksitli fiyatı ile tek çekim fiyatı aynıysa satış yapan mağaza vade farkı almıyor demektir. Ekstre ödeme tarihleri geçirilmediği müddetçe faiz olmuyor. Yani genel olarak kredi kartı kullanımında gününde ve tamamını öderseniz FAİZ OLMAZ. (Asgari yatırırsanız faiz işler, ekstre tutarının tamamını ödemeniz lazım)