• 05-02-2023, 13:46:09
    #1
    Merhabalar,
    Uludağ'a gitme düşüncemiz var motorlarla çıkabilir miyiz ne diyorsunuz?

    (Yaz lastiği var motor üzerinde)
  • 05-02-2023, 13:46:31
    #2
    buzlanma vardır kayabilir hocam
  • 05-02-2023, 13:46:42
    #3
    Hocam bir de yaz lastiği diyorsunuz, imkansız
  • 05-02-2023, 13:46:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Uludağ'a gitme düşüncemiz var motorlarla çıkabilir miyiz ne diyorsunuz?

    (Yaz lastiği var motor üzerinde)
    Haberlere gündem olursunuz sanırım hocam
  • 05-02-2023, 13:48:02
    #5
    Çıkamadan yarı yolda paket olursunuz muhtemelen Genelde jandarma çevirme yapıyor Uludağ çıkışında bu mevsimde.
  • 05-02-2023, 13:48:22
    #6
    Çıkamazsınız Hocam Bursalı Biri Olarak Söylüyorum Yollarda Mahcup Durumda Kalırsınız Meterolojıden Bugun SMS Olarak Mesaj Geldı Yogun Kar Yagışı Beklenıyor Bugunden İtibaren Yüksek Rakımlarda Bursada.
  • 05-02-2023, 13:50:29
    #7
    Yukarı çıkamazsınız da aşağıya çok rahat inersiniz
  • 05-02-2023, 13:50:35
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Motorsikletle yaz lastiği ile nasıl Uludağ'a çıkılır E-Book unu alabilirsiniz
  • 05-02-2023, 13:51:13
    #9
    Yaza belki hocam.