İçimde deprem olacakmış hissi var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İçimde deprem olacakmış hissi var
18
●
1.354
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İçimde deprem olacakmış hissi var
1
2
3
05-02-2023, 03:17:38
#1
Misafir
Şuan bile birden içimden gelip geçti o his anlık sanki hissediyorum da ama saklanmıyoruz gibi yinede içimde doğuyor geceleri özelliklede 🤔🤔
05-02-2023, 03:18:08
#2
Recep
Kurumsal Üye
https://www.r10.net/off-topic/354020...da-deprem.html
6. Hissiniz kuvvetliymis.
05-02-2023, 03:19:46
#3
Misafir
@
R3cbe
; az önce bende gördüm o soruyu şok oldum ama tehlikeli bi his yani kendim bile oturdugum ev çok eski camlar tahta
Recep
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
05-02-2023, 03:19:48
#4
cuvelious
deprem olduktan sonra konu açmanız ironikmiş
05-02-2023, 03:20:56
#5
Misafir
@
cuvelious
; inanin sorulara bakmadım bile sadece içime his doğdu konu açmak istedim direk
05-02-2023, 03:20:58
#6
GencKimyasal
Hiç güleceğim yoktu apenspwjflsowmdkfm
05-02-2023, 03:21:41
#7
AgentWalter
Olmuş olmuş
05-02-2023, 03:22:57
#8
Misafir
@
AgentWalter
; vallahi bro oraya bakmadan direk konu açtım 😺
05-02-2023, 03:23:40
#9
DenqeSiz
Abd savaş gemisinden olabilir harp sistemi varsa
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler