• 05-02-2023, 03:17:38
    #1
    Şuan bile birden içimden gelip geçti o his anlık sanki hissediyorum da ama saklanmıyoruz gibi yinede içimde doğuyor geceleri özelliklede 🤔🤔
  • 05-02-2023, 03:18:08
    #2
    Kurumsal Üye
    https://www.r10.net/off-topic/354020...da-deprem.html

    6. Hissiniz kuvvetliymis.
  • 05-02-2023, 03:19:46
    #3
    @R3cbe; az önce bende gördüm o soruyu şok oldum ama tehlikeli bi his yani kendim bile oturdugum ev çok eski camlar tahta
    • Recep
    Recep bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-02-2023, 03:19:48
    #4
    deprem olduktan sonra konu açmanız ironikmiş
  • 05-02-2023, 03:20:56
    #5
    @cuvelious; inanin sorulara bakmadım bile sadece içime his doğdu konu açmak istedim direk
  • 05-02-2023, 03:20:58
    #6
    Hiç güleceğim yoktu apenspwjflsowmdkfm
  • 05-02-2023, 03:21:41
    #7
    Olmuş olmuş
  • 05-02-2023, 03:22:57
    #8
    @AgentWalter; vallahi bro oraya bakmadan direk konu açtım 😺
  • 05-02-2023, 03:23:40
    #9
    Abd savaş gemisinden olabilir harp sistemi varsa