İphone se 2020 mi 8 plus mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İphone se 2020 mi 8 plus mu?
14
●
328
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İphone se 2020 mi 8 plus mu?
1
2
01-02-2023, 12:56:33
#10
GomolaX
Se 2020 önerimdir zamanında bende telefon alacağım zaman çokça araştırdım ve se 2020 alman daha mantıklı olacaktır. Bir iki yıla 8 e destek kesilecek.
01-02-2023, 12:56:39
#11
weAKIN
SE 18 AY TR GARANTİLİ
(Red) 128
/ 9.750₺
bana sorarsanınız fiyat açısından her türlü 8 plus derim 8 plus modelinin uygunları mevcut 6 bandında ama karar yinede sizin.
satarken se tutulmayan bir model olduğu için zorlanırsınız.
01-02-2023, 14:20:52
#12
ArdaEgridere
Üyeliği durduruldu
x daha mantıklı bu klasman için
01-02-2023, 14:22:39
#13
cvlkahmt
Bir sure sonra 8 Plus guncelleme almayacak, bu nedenle SE 2020 daha mantikli.
01-02-2023, 14:44:06
#14
Fox35
ikisi de değil iphone Se 3 (2022) öneririm hocam zaten fiyat farkı çok az batarya ve işlemci daha yüksek 2022 modelinde
15-02-2023, 12:33:16
#15
Adnan56
8 plus görsel açıdan iyi fakat güncelleme konusu hassas bir konu o yüzden se2020 makul duruyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler