• 17-01-2023, 03:13:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gece belki pek erişim almaz ama forumda iPhone 7 plus veya 8 normal satan mevcut mudur acaba ?
  • 17-01-2023, 03:18:07
    #2
    Şubat ortası bir açık arttırma yaparız iPhone 8 için
  • 17-01-2023, 03:18:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubat ortası bir açık arttırma yaparız iPhone 8 için
    Ocak sonu kurtarmaz mı 😅
  • 17-01-2023, 03:21:36
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocak sonu kurtarmaz mı 😅
    7 verdik, Realme verdik sırada sıfır xiaomi var ondan sonra 8
  • 17-01-2023, 03:22:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 verdik, Realme verdik sırada sıfır xiaomi var ondan sonra 8
    Xiaominin yerini 8 yaptık mi mükemmel olur 😅
  • 17-01-2023, 03:39:24
    #6
    7 plus var hocam
  • 17-01-2023, 03:41:23
    #7
    Hocam 32 4500 128 gb 5000 her şeyi calisiyor sorunsuz
  • 17-01-2023, 03:56:38
    #8
    7 plus var hocam
  • 17-01-2023, 05:40:45
    #9
    7plus 32gb var hocam