Astsubay için üniversite tercihi
9
●326
- 03-01-2023, 04:36:03Sözleşmeli olarak çalıştıysan, bunun ne kadar zor bir meslek olduğunu biliyorsundur. Allah yardımcın oldun..
Gelelim diğer meseleye.. Fetö operasyonlarından dolayı çok fazla Subay - astsubay boşluğu vardı ve 4-5 yıl içerisinde bu eksik neredeyse tamamlandı. Profesyonel ordu sisteminin başarılı olması sebebiyle Uzm. Onbaşı ve Uzm . Çvş alımı hala hızlı bir şekilde devam ediyor...
Uzm. olduktan sonra rütbe yükseltmek ise çok ama çok zor bir durumdur. Neredeyse inkansıza yakındır. Yani 2 Yıllık bölüme yerleşen tüm öğrenciler, lisana geçiş yapacağız diye okula başlar, ama okulu yükseltmek bir yana 2 yılda bile bitiremezler. Senin ki de o mesele gibi olacak. Allah mahçup etmesin. - 03-01-2023, 04:41:14Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim 🙏Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet zor meslek duanız için teşekkür ederim 🙏
Hocam şuan en kötü ihtimalle uzman olarak giriş yapmayı düşünüyorum ardından astsubay olmayı hedefliyordum. Yaşım geçmeden üniversitesi yi kazasız belasız bitirirsem astsubaylik sınavlarına girip yoluma devam etmek istiyorum o yüzden konuyu açtım bilgi bilgidir. İşimi garantiye almayı sevdiğim için böyle bir konu açtım. Şuan ne olur ne olmaz 2 yılık okuyayım dedim sonuçta zararı yok hocam - 03-01-2023, 08:49:58Astsubay için önlisans mezunu olmak lazım diyor ( kılavuzda yazıyor)ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AÖF okuduğumuzda mezun olunca ön lisans mezun yazmıyor mu hocam
Kusura bakmayın saçma soru gibi gelmiş olabilir. Okul ile bilgim yokta 😏 - 03-01-2023, 10:01:33Yok özel bir şartı var mı ? , bazen görevdeki personelin bağlı olduğu kurumlarda bölüm seçebiliyorda ondan soruyorum.
Jandarma'da okuduğun bölüme bakıyorlar mı emin değilim ama onu araştırarak bölüm seç
https://www.anadolu.edu.tr/akademik/...ltesi/bolumler - 03-01-2023, 11:39:00Böyle askerliğini astsubay yapmak için sınıfımızda okuyan bir abi var bölüm elektrik önemli olan 2 yılı 2 yılda bitirebilmek dersler çok zorluyor yani
- 03-01-2023, 12:28:01Vallahi hocam elimden geleni yapacam müsait vaktimdr derslerime çalışacamMehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle