• 03-01-2023, 04:04:01
    #1
    Kilit
  • 03-01-2023, 04:36:03
    #2
    Sözleşmeli olarak çalıştıysan, bunun ne kadar zor bir meslek olduğunu biliyorsundur. Allah yardımcın oldun..
    Gelelim diğer meseleye.. Fetö operasyonlarından dolayı çok fazla Subay - astsubay boşluğu vardı ve 4-5 yıl içerisinde bu eksik neredeyse tamamlandı. Profesyonel ordu sisteminin başarılı olması sebebiyle Uzm. Onbaşı ve Uzm . Çvş alımı hala hızlı bir şekilde devam ediyor...

    Uzm. olduktan sonra rütbe yükseltmek ise çok ama çok zor bir durumdur. Neredeyse inkansıza yakındır. Yani 2 Yıllık bölüme yerleşen tüm öğrenciler, lisana geçiş yapacağız diye okula başlar, ama okulu yükseltmek bir yana 2 yılda bile bitiremezler. Senin ki de o mesele gibi olacak. Allah mahçup etmesin.
    • HalitBey
    HalitBey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-01-2023, 04:41:14
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeli olarak çalıştıysan, bunun ne kadar zor bir meslek olduğunu biliyorsundur. Allah yardımcın oldun..
    Gelelim diğer meseleye.. Fetö operasyonlarından dolayı çok fazla Subay - astsubay boşluğu vardı ve 4-5 yıl içerisinde bu eksik neredeyse tamamlandı. Profesyonel ordu sisteminin başarılı olması sebebiyle Uzm. Onbaşı ve Uzm . Çvş alımı hala hızlı bir şekilde devam ediyor...

    Uzm. olduktan sonra rütbe yükseltmek ise çok ama çok zor bir durumdur. Neredeyse inkansıza yakındır. Yani 2 Yıllık bölüme yerleşen tüm öğrenciler, lisana geçiş yapacağız diye okula başlar, ama okulu yükseltmek bir yana 2 yılda bile bitiremezler. Senin ki de o mesele gibi olacak. Allah mahçup etmesin.
    Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim 🙏
    Evet zor meslek duanız için teşekkür ederim 🙏
    Hocam şuan en kötü ihtimalle uzman olarak giriş yapmayı düşünüyorum ardından astsubay olmayı hedefliyordum. Yaşım geçmeden üniversitesi yi kazasız belasız bitirirsem astsubaylik sınavlarına girip yoluma devam etmek istiyorum o yüzden konuyu açtım bilgi bilgidir. İşimi garantiye almayı sevdiğim için böyle bir konu açtım. Şuan ne olur ne olmaz 2 yılık okuyayım dedim sonuçta zararı yok hocam
  • 03-01-2023, 08:09:41
    #4
    AÖF oluyor mu ?
  • 03-01-2023, 08:49:58
    #5
    ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AÖF oluyor mu ?
    Astsubay için önlisans mezunu olmak lazım diyor ( kılavuzda yazıyor)
    AÖF okuduğumuzda mezun olunca ön lisans mezun yazmıyor mu hocam
    Kusura bakmayın saçma soru gibi gelmiş olabilir. Okul ile bilgim yokta 😏
  • 03-01-2023, 10:01:33
    #6
    Yok özel bir şartı var mı ? , bazen görevdeki personelin bağlı olduğu kurumlarda bölüm seçebiliyorda ondan soruyorum.
    Jandarma'da okuduğun bölüme bakıyorlar mı emin değilim ama onu araştırarak bölüm seç

    https://www.anadolu.edu.tr/akademik/...ltesi/bolumler
  • 03-01-2023, 11:39:00
    #7
    Böyle askerliğini astsubay yapmak için sınıfımızda okuyan bir abi var bölüm elektrik önemli olan 2 yılı 2 yılda bitirebilmek dersler çok zorluyor yani
  • 03-01-2023, 11:39:09
    #8
    demek istediğim özel bir bölümden mezun olursun , doğuda , ilçelerde ne biliyim görev yapmazsın.
  • 03-01-2023, 12:28:01
    #9
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle askerliğini astsubay yapmak için sınıfımızda okuyan bir abi var bölüm elektrik önemli olan 2 yılı 2 yılda bitirebilmek dersler çok zorluyor yani
    Vallahi hocam elimden geleni yapacam müsait vaktimdr derslerime çalışacam