• 16-12-2022, 21:58:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese iyi akşamlar bir süredir forumda yoktum sanırım aktiflik ve ticaret hacmi biraz düşmüş sizde durumlar nedir ?
  • 16-12-2022, 22:00:57
    #2
    Ticaret hacminin düştüğü kesin. Ya da tanıtım yazısı/link borsası kategorisinde bu durum mevcut. Ama bir anda sıfıra yakın oldu.
  • 16-12-2022, 22:04:51
    #3
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret hacminin düştüğü kesin. Ya da tanıtım yazısı/link borsası kategorisinde bu durum mevcut. Ama bir anda sıfıra yakın oldu.
    Abi ben 9 yaşında mahallede top oynarken sen bu foruma üye olmuşsun😀 Nasıl bir duygu 15 sene burada olmak
  • 16-12-2022, 22:05:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret hacminin düştüğü kesin. Ya da tanıtım yazısı/link borsası kategorisinde bu durum mevcut. Ama bir anda sıfıra yakın oldu.
    Her kategori aynı hocam merak etmeyin , sektörü ölü fiyat veren arkadaşlar bitirdi aslında en basitinden hangi sektörde çok satış varsa hiç bir bilgisi olmayanlar bile o sektöre yöneldi örnek Paypal hesap açma eğitimi satmayan kalmadı sanırım veya adsense onay alma eğitimi adsense ile ilgili hiçbir bilgi sahibi olmayan arkadaşlar satış hakları ile eğitim alıp satmaya başladılar
  • 16-12-2022, 22:05:34
    #5
    Ticari hacim düşmek değil bitmek üzere herşeye zam gelmiş mecbur biraz pahalı fiyat koyuyor herkes bu yüzden bı sarsılma var doğrudur.
  • 16-12-2022, 22:06:13
    #6
    Platin üye
    Aralık başından beri ticaret çok kötü, herkes hasta birde sene sonu ona bağlıyorum ben.
    Yeni yıldan sonra nispeten düzeleceğini düşünüyorum.
  • 16-12-2022, 22:07:17
    #7
    Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi ben 9 yaşında mahallede top oynarken sen bu foruma üye olmuşsun😀 Nasıl bir duygu 15 sene burada olmak
    Ticaret falan bir yana R10 tutkudur, bağımlılıktır
  • 16-12-2022, 22:10:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Paralar suyunu çekti haliyle daha temkinli harcamalar yapılıyor.
  • 16-12-2022, 22:10:55
    #9
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret falan bir yana R10 tutkudur, bağımlılıktır
    bende 13 yaşındaydım vay bee