• 13-12-2022, 09:53:45
    #37
    Skorun yazdığı kısmı değişebilirsen daha iyi olur beyaz arka plan verebilirsin belki. Oynarken okunmuyor çünkü arkaplanda siyah yazı gözükmediği için. Onun haricinde bazı yerlerde karakter değmese bile yanıyor. Bir de yandığımızda direkt yeniden başlatmaktansa skor ekranı çıkabilir.
  • 13-12-2022, 14:39:09
    #38
    Bende vergi toplamaya çalışıyorum inanılmaz ya
  • 13-12-2022, 16:39:20
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende vergi toplamaya çalışıyorum inanılmaz ya
    alışmışız hocam
  • 13-12-2022, 16:59:39
    #40
    22k yapabildim. biraz şans olmuş bazen öyle yerlerde oyun başlıyor ki geçmek imkansız.
    karakterimiz çok ağır hareket ediyor
    vücudu sabit olsa fena olmaz mı, böylesi de fena değil
  • 13-12-2022, 17:03:56
    #41
    Hocam sanırsam rekor ben de daha da devam edecektim ama aynı anda hem fareyi kullanmak hem de yanacağımı hissettiğimde lghtshot kullanmak biraz zor oluyor
  • 13-12-2022, 17:14:09
    #42
    Maus kırıldı
  • 13-12-2022, 17:39:39
    #43
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hocam bu vergi kaçırmak mı oluyor vergiden kaçmak mı oluyor?
    Her iki türlü de insanları vergiden kaçmaya ve kaçırmaya teşvik olmuş 😂