• 08-12-2022, 16:52:45
    #19
    bayramdan bayrama iyidir. öyle hep indirim olursa manasız kalmaz heeycanı olmaz.
  • 08-12-2022, 16:58:43
    #20
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %50 gibi bir indirim asla gelmez arkadaşlar.
    iğneden ipliğe kadar herşey arttı
    Maalesef..
    %30 civarı gelse de zamanı birkaç ay geriye almış sayılsak fena olmaz sanki. Malum kış geliyor stok yapmak lazım
  • 08-12-2022, 17:00:57
    #21
    Yılbaşı indirimi değil zammı gelir anca,aynı fiyatta kalması bile inidirm olur zaten
  • 08-12-2022, 17:07:10
    #22
    Umarım gelir ve alırız.
  • 08-12-2022, 17:26:11
    #23
    Yılbaşı yılda 1 kere oluyor ve böyle bir indirim isteği normaldir Bence de öyle bir kampanya yapın ki 1 gün süreli olsun şey gibi süper cuma tarzında o gün emin olun almak isteyipde alamayan parası çıkışmayan herkes kurumsal platin gold ne varsa silip süpürür doğal olarak yine kasa kazanır...
    • Unique Digital
    Unique Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-12-2022, 20:26:38
    #24
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %50 gibi bir indirim asla gelmez arkadaşlar.
    iğneden ipliğe kadar herşey arttı
    Maalesef..
    %49 olsun bari 😊
  • 08-12-2022, 20:46:00
    #25
    md_
    Üyeliği durduruldu
    yeni yılda %50 zam gelmezse iyi yine siz %50 indirim istiyosunuz
  • 08-12-2022, 22:53:30
    #26
    Ağa'nın eli tutulmaz, benim tanıdığım @Coşkun Çetin; limitleri zorlar ve r10 kullanıcıları için bir güzellik yapar.
  • 08-12-2022, 23:36:36
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Gelirse de gelmezse de yapacak bir şey yok temennimiz hayırlı bir yıl olsun