Foruma Yılbaşı indirmii gelir mi?
30
●1.794
- 08-12-2022, 16:58:43%30 civarı gelse de zamanı birkaç ay geriye almış sayılsak fena olmaz sanki. Malum kış geliyor stok yapmak lazımCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2022, 17:26:11Yılbaşı yılda 1 kere oluyor ve böyle bir indirim isteği normaldir
Bence de öyle bir kampanya yapın ki 1 gün süreli olsun şey gibi süper cuma tarzında o gün emin olun almak isteyipde alamayan parası çıkışmayan herkes kurumsal platin gold ne varsa silip süpürür doğal olarak yine kasa kazanır...
Unique Digital bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 08-12-2022, 20:26:38%49 olsun bari 😊Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2022, 22:53:30Ağa'nın eli tutulmaz, benim tanıdığım @Coşkun Çetin; limitleri zorlar ve r10 kullanıcıları için bir güzellik yapar.