• 08-12-2022, 14:59:22
    #1
    Foruma Yılbaşı indirmii gelir mi?
  • 08-12-2022, 15:01:29
    #2
    @Coşkun Çetin; bu yıl özel bir yıl cumhuriyetin 100.yılı şerefine %50 indirim gelsede bir kurumsal alsak
  • 08-12-2022, 15:01:41
    #3
    Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma Yılbaşı indirmii gelir mi?
    Herkes çok ısrar ediyor bence indirim gelecek.
  • 08-12-2022, 15:02:09
    #4
    Açılan kaçıncı konu bilmiyorum ama Coşkun ağabey bu kadar talebi geri çevirmez sanırım.
  • 08-12-2022, 15:02:50
    #5
    bekliyorum bende. gelirse uzun süreli alacağım inşallah.
  • 08-12-2022, 15:04:22
    #6
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    Talebe göre karar verilicek demişti ama talep çok fazla reklam paketleri de dahil güzel bir indirim yapılabilir
  • 08-12-2022, 15:06:29
    #7
    BULUTDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Talebe göre karar verilicek demişti ama talep çok fazla reklam paketleri de dahil güzel bir indirim yapılabilir
    Premium Üyelikler İndirime Düşerse Mesleki Ranklara da indirim geliyor mu biliyor musunuz hocam veya bilen arkadaşımız var mıdır
    İyi Forumlar Dilerim
  • 08-12-2022, 15:07:29
    #8
    İnşallah gelir
  • 08-12-2022, 15:08:09
    #9
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Premium Üyelikler İndirime Düşerse Mesleki Ranklara da indirim geliyor mu biliyor musunuz hocam veya bilen arkadaşımız var mıdır
    İyi Forumlar Dilerim
    Hiç dikkat etmedim ama düşer o da herhalde.