Ne Yapıyorsunuz? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Yapıyorsunuz?
30
●
1.254
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ne Yapıyorsunuz?
1
2
3
4
08-12-2022, 07:20:45
#28
Vexa
Şuan da böyle.
08-12-2022, 18:19:34
#29
ademakcan
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kolay gelsin, aklımda yakın gelecekte Web Tasarım sektörü için pazarlama eğitimi çıkarma fikri var. Onun planlamasını yapıyorum, şemayı çıkartıyorum.
Ref alımı var mı
08-12-2022, 18:27:13
#30
Misafir
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ref alımı var mı
Normalde yok, sana var 😁
08-12-2022, 18:33:31
#31
sitekurx
Hocam iş gelmesini bekliyorum bende maalesef 4 gündür
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler