Telefoncu ustalar işten anlayanlara bir sorum var. İnstagram da gezerken bir telefoncunun reklamı denk geldi. İlgili reklam gerçekten işi yapanlara paylaşmayı düşünüyorum.
Reklam da gördüğüm telefon fiyatları aşırıcı derecede ilgi mi çekti.
Samsung Fiyatları
- Samsung Z Fold 3 7.000 ₺
- Samsung Z Flip 6.800 ₺
- Samsung Note 21 Ultra 6.500 ₺
- Samsung Note 20 Ultra 6.400 ₺
- Samsung S22 Ultra 6.200 ₺
Iphone Fiyatları
- Iphone 13 Pro Max 8.000 ₺
- Iphone 13 Pro 7.500 ₺
- Iphone 13 Mini 6.400 ₺
- Iphone 13 6.000 ₺
- Iphone 12 Pro Max 5.700 ₺
Adamların söylediklerini söylüyorum.
cihazlar orjinal Türkiye cihazı olmaktadır. Yurt dışı kaçak vs değil diyorlar.
cihazlar 1 yıl Distribütör(resmi) üretici firma garanli olmaktadır.
adınıza faturalı olarak gönderiyoruz.
Yurt içi cihazı olduğu için kapanmazmış
Ve daha çok kafamın takıldığı durum. Cihazı alırken bir numara veriyormuşuz ve sadece o numara üzerinden kullanılıyormuş. Farklı bir numara kullanmak için bunlara bilgi verip o numara için işlem yapılıyormuş.
Böyle birşey mümkünmü acaba ? nasıl oluyor böyle ? birileri aydınlatabilir mi ?
Sadece insan bir fiyatları görünce acaba mı diyor valla 