Herkese iyi akşamlar, yaklaşık 2.5 yıldır 3d printerim var ve sadece bazı karakterler yapıp çevremdeki insanlara uygun fiyattan baskılar satıyorum. Alanlar gayet memnun ve bu şekilde az da olsa bi getirisi oluyor ama ben 3d printerden daha iyi nasıl kazanç sağlayabilirim neler yapabilirim size de danışmak istedim. Sizce bu işi nasıl ilerletebilirim. Sanayilerdeki ufak plastik araba parçalarını basma önerisi gelmişti, küçük parçalar ve karlı işlerdi ama pek ciddiye alan görmedim.
Önerilerinizi bekliyorum merak edenler için yaptığım figürlerden bazıları;