• 27-11-2022, 16:27:31
    #1
    Abiler yeni ehliyet aldım şöförlüğüm iyi ama avm otoparkında dönerken çok sıkışıktı bende geri gelmedim duvara sürttüm biraz, Sizce nerede yaptırabilirim maliyeti ne olur.

    Çok korktum ya babama söylemekte istemiyorum arabayı sıfır aldık ona çok üzülüyorum.

  • 27-11-2022, 16:28:24
    #2
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    Bir şey yok büyütme pasta cila sorunu çözer
  • 27-11-2022, 16:28:49
    #3
    LOTUSLİSANS.COM
    Bölgeye orta-sıcak su dök, beze krem cif dök. bastır bastır sil. iz kalmaz
  • 27-11-2022, 16:29:00
    #4
    geçmiş olsun hocam
  • 27-11-2022, 16:29:16
    #5
    pasta cila ile geçer , boya kalkmamış ( çok ufak bir yerinde kalkmış onada aracın renk koduna göre rötuş boyası oluyor onla kapatırsın ) . Pasta cila falan bulamam diyorsan yanlış hatırlamıyorsam bir süngere az cif sür sil öylede çıkıyor
  • 27-11-2022, 16:29:19
    #6
    Beyaz oje var mı, hiç öylesine (!)

    Geçmiş olsun, abartılacak bir şey yok.
  • 27-11-2022, 16:29:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bir beze diş macunu sıkıp sil temizlenir
  • 27-11-2022, 16:30:17
    #8
    Plastik tampon olabilir hocam, yani gösterdiğin şey her arabada olan nazarlık dediğimiz sürtme izi çok sorun değil ama babandan çekiniyorsan bir pasta cilacıya götür hallederler çok tutmaması lazım lokal yapacak.
  • 27-11-2022, 16:31:00
    #9
    gecmis olsun hocam. ucuz atlatmissiniz. dismacunu belki isinizi gorur hocam