Abiler yeni ehliyet aldım şöförlüğüm iyi ama avm otoparkında dönerken çok sıkışıktı bende geri gelmedim duvara sürttüm biraz, Sizce nerede yaptırabilirim maliyeti ne olur.
Çok korktum ya babama söylemekte istemiyorum arabayı sıfır aldık ona çok üzülüyorum.