Malysh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni D0landırma Yöntemi mi?
18
●1.038
- 20-11-2022, 22:23:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şöyle diyeyim hocam satışlar kısmı boş diyor yani kısacası bionluktan herhangi bir ödeme olmadan yanlışlıkla teslim etmiş bu adam zaten galiba herkes de bu yöntemi deniyor aman uzak durun, bazen gerçekten saygılı dürüst kişiler güvence amaçlı tek seferlik bionluk istiyor bizde de çok oluyor. Bu tür durumlarda ilanınızı alması durumunda güvenebilirsiniz zira birçok devamlı müşterimi ilk başta bionluktan iş yaparak tanıdım.ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 02:59:04sanırım hocam olabilir banada instagram hesabı almak için yazanlar oldu hesapsat gibi siteler üzerinden ticaret yapmak istediler kabul etmeyince size yapılan gibi (beni böyle böyle insanlar dolandırdı size güvenemem, siz de aynısınız) ithamlarda bulundular. kabul etmedim tabi r10 üzerinden konu açılmışsa ordan ticaret yapılır bence
- 21-11-2022, 03:00:55*********** hocam bunlar bi arkadaşa yapmışlar, bana yazan *********** forumda ki bir arkadaşa daha yazmış birkaç mesaj öncesinde konu linki var aman dikkat edelimDeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 03:03:06doğrudur hocam da müşteri kendini her zaman baştan belli ediyor ilkte tereddüt edip r10dan yazmasını istedim ta oradan anlamıştım zatenekaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 03:05:51kesinlikle hocam dikkat etmek lazım ve kendi profiline baktığımda 5-6 ticareti vardı ayrıca yeni üye olmuş. ticaretin genel kuralı olan (kendimce) ilk alıcı parayı öder sonra satıcı satışı yapar. bu her sektör de aynı işlemekte kendisi ilk hesabı istemişti..ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 03:07:26facebook gruplarında dönen İLKCİ misin kardeşim??? olayları gibi ahahahahDeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
