r10 a tavsiyem var
11
●510
- 18-11-2022, 22:52:15denildiği kadar kolay bir sistem değil o
A ve B kişinin ticaretini üstlenicek
binlerce üye var hadi para sınırı koyalım küçük ticaretlerle ilgilenmesinler
büyük ticaretler dahada sıkıntı.
Admin hangi birini inceleyecek, adamın anlık alışveriş yapması lazım vakti dar ve siz her alandan anlıyormusunuz.
hadi diyelimki
A kişisi admine alacağı şeyi anlattı, admin parayı aldı tuttu inceledi.
Parayı B kişisine gönderdi, dosyaları A kişisine gönderdi.
Her ticarette bu temizlik olmaz çünkü sektör değişikliği var
örneğin instagram sektörü ile web site kodlama sektörü bir değil veya diğer sektörler ve yoğunluktan dolayı admin hızlı incelemelere geçmeye başlayacak.
admin gözden birşeyleri kaçırırsa ne olacak zararı o mu karşılayacak.
veya satıcı bir şekilde hile yapmaya çalışırsa başarırsa ne olacak hepimiz ne kadar uyanığız ki.
admin çok sıkılır. ve sistem patlar bir noktada.
en iyisi otomasyon yapıp n11 veya trendyol gibi parayı tutmak ama onda bile hile hurda yapanlar oluyor ve sorumluluğu r10 üstlenmesi gerekiyor. bence başlarını ağrıtmazlar