bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hisse mi Fon mu?
12
●366
- 15-11-2022, 20:32:32Teşekkürler.HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankadan alacağım doğru bir seçim mi olur? - 15-11-2022, 20:40:08Uzun sure boyunca borsa ile islem yapiyorum. 1 e 64 kat giden kagitda gordum iki senede 2 de iken 66 tl ye cikan kagidida. Hocam finansal okur yazar olmak beklentiye liman atmak gibidir. Bir sirkete yatirim yapmak o sirkete ortak olmaktir. Aşık olmak değil vedalaşmayıda bilebilmektir yeri vakti zamanı geldiğinde. hisse senedi piyasası her zmn ikazandırır orta ve uzun vadede.
Bol kazançlar - 15-11-2022, 20:48:12Fark etmez. Aracı kurum ya da banka, hangi banka olduğu da fark etmez. Ben Halkbank ve İş Bankası kullanıyorum.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle