• 14-11-2022, 10:59:47
    #1
    selamlar bir butik sayfası gördüm bir süre takip ettim ve 2 ayakkabi kapida ödeme seçeneği ile sipariş ettim. seffaf kargo yokmus ve fiyati da normalden daha ucuz isin içinde bir şey var mıdır acaba daha once bu butikten alışveriş yapan oldu mu?


  • 14-11-2022, 11:02:53
    #2
    Şikayetvar sitesinde aratın adını varsa ordan görürsünüz hocam
  • 14-11-2022, 11:05:39
    #3
    Yukarıda dendiği gibi butiğin adını Google'da aratın şikayetler çıkar. Ayrıca orjinal olmayan ürüne orjinal diyerek ilk falsoyu vermiş. Türkiye'de ithal/yurtdışı diye satılan ürünlerin %99.9'u sahte. Kimse size 4-5 bin liralık ayakkabıyı 500 liraya satmaz.
  • 14-11-2022, 11:05:42
    #4
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetvar sitesinde aratın adını varsa ordan görürsünüz hocam
    teşekkür ederim hocam orayada bakacam bu tarz butikler guvenilir mi onu sormak istedim aslında
  • 14-11-2022, 11:06:40
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda dendiği gibi butiğin adını Google'da aratın şikayetler çıkar. Ayrıca orjinal olmayan ürüne orjinal diyerek ilk falsoyu vermiş. Türkiye'de ithal/yurtdışı diye satılan ürünlerin %99.9'u sahte. Kimse size 4-5 bin liralık ayakkabıyı 500 liraya satmaz.
    çok kaliteli birsey beklemiyorum zaten hocam ama salatalik da koyup gondermesinler yani temennim o
  • 14-11-2022, 11:08:44
    #6
    yorumları kapalı, storyde attıkları referanslar eski, haklarına girmek istemem ama muhtemelen dolan-dırıcı
  • 14-11-2022, 11:11:06
    #7
    emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumları kapalı, storyde attıkları referanslar eski, haklarına girmek istemem ama muhtemelen dolan-dırıcı

    şikayet varda sadece bu var.
    kkargoyu almasam problem olur mu acaba
  • 14-11-2022, 11:11:53
    #8
    savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    şikayet varda sadece bu var.
    kkargoyu almasam problem olur mu acaba
    problem olmaz sanırım satıcıya geri yollarlar
  • 14-11-2022, 11:12:08
    #9
    Kurumsal PLUS
    Güvenilir durmuyor. Ürünleri instagramda satarken resimleri paylaşırken telif hakkı sorun olmuyor da şeffaf kutulu gönderince mi telif hakkı sorun oluyor 😂