selamlar bir butik sayfası gördüm bir süre takip ettim ve 2 ayakkabi kapida ödeme seçeneği ile sipariş ettim. seffaf kargo yokmus ve fiyati da normalden daha ucuz isin içinde bir şey var mıdır acaba daha once bu butikten alışveriş yapan oldu mu?
Yukarıda dendiği gibi butiğin adını Google'da aratın şikayetler çıkar. Ayrıca orjinal olmayan ürüne orjinal diyerek ilk falsoyu vermiş. Türkiye'de ithal/yurtdışı diye satılan ürünlerin %99.9'u sahte. Kimse size 4-5 bin liralık ayakkabıyı 500 liraya satmaz.
Yukarıda dendiği gibi butiğin adını Google'da aratın şikayetler çıkar. Ayrıca orjinal olmayan ürüne orjinal diyerek ilk falsoyu vermiş. Türkiye'de ithal/yurtdışı diye satılan ürünlerin %99.9'u sahte. Kimse size 4-5 bin liralık ayakkabıyı 500 liraya satmaz.
çok kaliteli birsey beklemiyorum zaten hocam ama salatalik da koyup gondermesinler yani temennim o
Güvenilir durmuyor. Ürünleri instagramda satarken resimleri paylaşırken telif hakkı sorun olmuyor da şeffaf kutulu gönderince mi telif hakkı sorun oluyor 😂