Moderatör Şikayet Etmek Mümkün mü? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Moderatör Şikayet Etmek Mümkün mü?
10
●
946
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Moderatör Şikayet Etmek Mümkün mü?
1
2
12-11-2022, 21:03:50
#10
Malysh
dikmenofficial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özel'e bakar mı?
Evet bakıyor kendisi. Moderatör şikayetleri sadece kendisine özel mesaj ile yapılıyor
12-11-2022, 21:05:12
#11
TURUS
Moderatör de bir üye olduğu için normal şikayet konusu açabilirsiniz diye düşünüyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler