ArkadaÅŸlar,
Pc almak istiyorum. Ben yazarım evdeki tek pc yetmiyor bize. Ofis işleri için yeterli bizdeki Huawei olan ama bir adet daha almak istiyorum.
Ofis işleri yanı sıra oyun içinde olması iyi olur. Çocuklar da oyun oynamak istiyor.
Ben aşağıda bir kaç seçenek buldum bütçem 15.400 üstüne çıkamaz.
Sizce bu özelliklere paralel olarak daha uygun fiyatlı ürün var mıdır piyasa da.
Windows bulunmuyor, freedoss var. Bu ek olarak ne kadar tutar?
https://www.trendyol.com/monster/abr...6690?gads=true
https://www.hepsiburada.com/casper-e...HBCV00002Z4CKV
Cevap verenlere sonsuz teşekkürler.
Pc'den anlayan kardeÅŸlerim bakabilir mi?
16
●284
- 12-11-2022, 16:21:01
- 12-11-2022, 16:24:57Şahsen ben monster kullanıyorum. laptop ekranım 60hz idi bu yüzden 240hz monitör aldım ve çok verimli.elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Attığınız linkteki monster kendinden 144hz. Bence monster'ı alabilirsiniz. Oyunlarda kasma donma yapmaz.
Extra olarak:
500GB ssd var yanına 500GB hdd eklenirse veya ssd 1TB olursa daha iyi olur
- 12-11-2022, 16:26:28excalıbur'dan uzak durun monster iyidir ömür boyu ücretsiz bakım yapıyorlar. Freedoss olması hiç önemli deÄŸil bir usb içerisine windows'u yükleyin forumdan 20 30 ₺'ya windows key alın monsterin içinden çıkan USB 'nin içerisinde bütün sürücüler mevcut sırasıyla yükleyin güle güle kullanın, hem oyun hem ofis iÅŸleri için çok rahat bir ÅŸekilde kullanırsınız.
- 12-11-2022, 16:26:58O zaman da maliyet artarZirveMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var mı sizin başka tavsiyeniz
- 12-11-2022, 16:33:02Hocam freedos olursa pc nasıl çalışacakBilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2022, 16:39:56windows u kendiniz kuracaksınız geldiğinde.elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2022, 16:41:03500 gb hdd maliyeti 300 tl hocamelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2022, 16:42:36freedos denilen şey içi boş işletim sistemi olmayan demek hocam windowsu siz sonradan içine kurabilirsiniz eğer önceden lisanslı windows yüklü bir pc alırsanız sadece işletim sistemine 1-2K Para ödemiş olursunuzelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle