• 02-11-2022, 19:36:10
    #1
    Merhaba,

    yeni bir araba alacağım fakat çok arada kaldım sizlerin de düşüncelerini öğrenmek istedim

    megane 1.5 dci icon paket mavi - sunroofsuz - km 120-130 bin civarı
    megane 1.5 dci icon paket açık kahverengi (kum beji) - sunrooflu - km 170-180 bin civarı

    ikisinin fiyatları hemen hemen aynı hasar bedel v.s yok mavi olan rengi aşırı iyi ve km ideal diğerinin beni cezbeden tek noktası sunroof olayı (mavi olanların sunrooflarının arasında 60-80 bin lira oynuyor.) diğer arabada beni rengi ve km oranı uzak durmamı söylüyor sizin düşünceniz ne olurdu ?

    Beğenmediğiniz renk ve biraz göze yüksek gelen km sebebi ile sunrooflu paket alırmıydınız ?
  • 02-11-2022, 19:37:50
    #2
    sunrooflu aracım var hiç açmıyorum
    km ve bakımlı olması daha önemli
  • 02-11-2022, 19:38:08
    #3
    Araç marka/model nedir acaba, fikir açısında görüp daha iyi yorum yapılabilir.
  • 02-11-2022, 19:38:29
    #4
    Encom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç marka/model nedir acaba, fikir açısında görüp daha iyi yorum yapılabilir.
    megane 1.5 dci icon paket
  • 02-11-2022, 19:39:20
    #5
    Araç civic sanırım.
    Kahverengi daha iyidir
  • 02-11-2022, 19:39:27
    #6
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    megane 1.5 dci icon paket
    o zaman sunroof tercihim olur, çok farklı hava katıyor
  • 02-11-2022, 19:40:37
    #7
    Encom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman sunroof tercihim olur, çok farklı hava katıyor
    bende öyle düşünüyorum hocam arabanın kendisi çok havalı sunroof ile daha farklı bir noktaya geliyor ama renk ve km olayı çok düşündürüyor beni en son çare üzerine biraz daha koyarak mavi renkten alıcam ama çok da zorlamak istemiyorum kendimi
  • 02-11-2022, 19:43:08
    #8
    Hocam km daha önemli sunroofsuz tercih ederim evet farklı hava katıyor ama öyle çok büyük bir ekstra değil zaten insan alınca hiç açmıyor
  • 02-11-2022, 19:47:55
    #9
    Kurumsal Üye
    Sunroff bendede var yazın yakıyor kışın usutuyor genelde açarım ama alt koruması kapalı durur 🙂