• 31-10-2022, 22:29:19
    #1
    Gmail hesaplarının kapanmaması için hesapları ısıtmak istiyorum fakat olması gereken yol haritası nedir
  • 31-10-2022, 22:30:31
    #2
    benim de merak ettiğim bir konu
  • 31-10-2022, 22:31:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Takip
  • 31-10-2022, 22:32:44
    #4
    Youtubede gezinmek. Google ürünlerinde gezinmek vs.
  • 31-10-2022, 22:39:32
    #5
    Yakında boş vakit bulursam videosunu çekeceğim, bir çok kişinin işine yarayacaktır. Gerçek farm yapmak çok fazla vakit ve ilgi istiyor, bu vakit ve ilgi yoksa sizin ya da yaptıracağınız elemanların hiç başlamamasını öneririm.
  • 31-10-2022, 22:42:21
    #6
    Bir kaç küçük öneri ;
    Bir insan gibi örnek youtube de video izlemek ve video altlarına yorum bırakmak.
    Google playde aktif kullanmak.
    Google hizmetleri satın almak
    Sürekli aktif kullanmak mail gönderip mail almak
  • 31-10-2022, 22:42:50
    #7
    FoxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında boş vakit bulursam videosunu çekeceğim, bir çok kişinin işine yarayacaktır. Gerçek farm yapmak çok fazla vakit ve ilgi istiyor, bu vakit ve ilgi yoksa sizin ya da yaptıracağınız elemanların hiç başlamamasını öneririm.

    Otomasyon Yazılımlar kurup arkanıza yaslanip. Otomasyonlar ile bu iş yapılır. Zamandan tasarruf edilebilir. Zaten mail satıcılar genelde buna ihtiyaç duyar. Ve mail satıcısı sizin dediğiniz gibi bir maile çokça zaman ayıramaz.
  • 31-10-2022, 22:43:56
    #8
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomasyon Yazılımlar kurup arkanıza yaslanip. Otomasyonlar ile bu iş yapılır. Zamandan tasarruf edilebilir. Zaten mail satıcılar genelde buna ihtiyaç duyar. Ve mail satıcısı sizin dediğiniz gibi bir maile çokça zaman ayıramaz.
    işin özü bende otomasyona dökmek için bir sıralama öğrenmek istiyorum
  • 31-10-2022, 22:48:13
    #9
    bir kaç yabancı formda edindiğim bilgilere göre;
    Yotube beğeni-yorum-abone
    yotube kanal
    google harita fav işlemi
    google drive post oluşturma
    google arama yapma

    bu işlemleri günde 2 kez yapsa yeterlimi acaba