• 31-10-2022, 19:13:13
    #1
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    ailemle piknik yaparken şöyle bi taş buldum. Galiba salyangoz fosili. Ne yapmam gerekiyor? Değeri nedir? Bilgili biri varsa aydınlatabilir mi rica etsem.

  • 31-10-2022, 19:14:46
    #2
    Çok güzelmiş değeri yoksa parlatıp masama süs diye koyardım
  • 31-10-2022, 19:15:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Salyangoz

  • 31-10-2022, 19:17:14
    #4
    yalnız fosil içinden alınmış bu sadece dış katmanı
  • 31-10-2022, 19:17:32
    #5
    Ülkemizde fosil toplamak yasak diye biliyorum hocam

    Zevk amaçlı fosil arayıp bakabilirsiniz fakat bunu alamazsınız diye biliyorum emin değilim genede haberiniz olsun
  • 31-10-2022, 19:20:13
    #6
    Hocam fosil vb. Olarak değeri yoksa bile süs olsrak değeri var Bence saklayın denk gelirse uzman birisi yada tanıdık sorarsınız
  • 31-10-2022, 19:21:06
    #7
    evrim teorisi çürüdü dermişim
  • 31-10-2022, 19:24:24
    #8
    akiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde fosil toplamak yasak diye biliyorum hocam

    Zevk amaçlı fosil arayıp bakabilirsiniz fakat bunu alamazsınız diye biliyorum emin değilim genede haberiniz olsun
    Hiç bilgim yok hocam eğer öyle bi şey varsa zaten müzeye bırakırızda bilgi amaçlı açtım konuyuda. Çok sağolun bilginiz için
  • 31-10-2022, 19:25:50
    #9
    Mitho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bilgim yok hocam eğer öyle bi şey varsa zaten müzeye bırakırızda bilgi amaçlı açtım konuyuda. Çok sağolun bilginiz için