Bu taşta neyin nesi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu taşta neyin nesi?
10
●
428
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu taşta neyin nesi?
1
2
31-10-2022, 19:13:13
#1
Mitho
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
ailemle piknik yaparken şöyle bi taş buldum. Galiba salyangoz fosili. Ne yapmam gerekiyor? Değeri nedir? Bilgili biri varsa aydınlatabilir mi rica etsem.
31-10-2022, 19:14:46
#2
unqown
Çok güzelmiş değeri yoksa parlatıp masama süs diye koyardım
31-10-2022, 19:15:05
#3
CarlB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Salyangoz
31-10-2022, 19:17:14
#4
Kei
yalnız fosil içinden alınmış bu sadece dış katmanı
31-10-2022, 19:17:32
#5
akiff
Ülkemizde fosil toplamak yasak diye biliyorum hocam
Zevk amaçlı fosil arayıp bakabilirsiniz fakat bunu alamazsınız diye biliyorum emin değilim genede haberiniz olsun
31-10-2022, 19:20:13
#6
Honomy
Hocam fosil vb. Olarak değeri yoksa bile süs olsrak değeri var
Bence saklayın denk gelirse uzman birisi yada tanıdık sorarsınız
31-10-2022, 19:21:06
#7
dll
evrim teorisi çürüdü dermişim
31-10-2022, 19:24:24
#8
Mitho
akiff adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkemizde fosil toplamak yasak diye biliyorum hocam
Zevk amaçlı fosil arayıp bakabilirsiniz fakat bunu alamazsınız diye biliyorum emin değilim genede haberiniz olsun
Hiç bilgim yok hocam eğer öyle bi şey varsa zaten müzeye bırakırızda bilgi amaçlı açtım konuyuda. Çok sağolun bilginiz için
31-10-2022, 19:25:50
#9
akiff
Mitho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç bilgim yok hocam eğer öyle bi şey varsa zaten müzeye bırakırızda bilgi amaçlı açtım konuyuda. Çok sağolun bilginiz için
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler