• 21-10-2022, 16:04:13
    #1
    Son kayıt sorunları sonrası bu cihaz 15k'dan alınır mı sizce, 8 ay süresi var YD cihaz. hiç iphone kullanmadım, eldeki cihaz suya düştü açılmıyor artık (mi 9t)
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Kayıt ettirme imkanınız varsa alınır öbür türlü yılda 4 ay kapalı kalıyor cihaz.
  • 21-10-2022, 16:05:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sıfırı o kadar yurt dışında zaten de TR piyasasını bilmiyorum
  • 21-10-2022, 16:07:11
    #3
    EUPayment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfırı o kadar yurt dışında zaten de TR piyasasını bilmiyorum
    en düşük 17k dan görmüştüm. Hangi ülkede o fiyata satılıyor ki
  • 21-10-2022, 16:07:25
    #4
    ayoft.com
    13 Pro bile bu fiyata satılmıyor şuanda, sorunsuz ise alın derim.
  • 21-10-2022, 16:07:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en düşük 17k dan görmüştüm. Hangi ülkede o fiyata satılıyor ki
    hollanda da bulabilirsiniz sıfır kapalı kutu
  • 21-10-2022, 16:09:31
    #6
    ben hepsiburadadan sıfırını iphone 11 128gb 15000tl ye aldım bi kaç önce uygun ama yurt dışı işine bulaşmadım bulaşmam memnunum
  • 21-10-2022, 16:10:25
    #7
    8 ay kullanıyorsun ama 4 ay kullanmamayı göze mi alıyorsun
  • 21-10-2022, 16:10:43
    #8
    tamamdır teşekkürler
  • 21-10-2022, 16:18:04
    #9
    sorunu yoksa alınır hocam