Arkadaşlar herkese selamlar.
Çin üzerinden Alibaba dan bir firmadan 100 200 arası bir ürün çekmek istiyorum.
Ürün Elektronik kol saati.
Şimdi ben bu siparişi versem, gümrükte sanırım takılacak. Nasıl getirebilirim? Vergisinimi ödemem gerekiyor?
Bu işlemler nasıl işliyor? Örnek veriyorum toplam 500 USD tutan ürünler için kaç para vergi çıkar? Veya cikarmi?
Şirket üzerine alicam. Tr de satış yapıcam.
Gümrükten Nasıl Ürün Geçirebilirim?
33
●1.868
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 16-10-2022, 13:43:05Çalıştığınız gümrükçü var mı? Yoksa size gümrükçü önerebilirim tüm işlemleri gümrükçüler ile yapmanız daha sağlıklı olur
- 16-10-2022, 13:44:02Hocam iyi olur, görüşme sağlayabilmek için bilgileri rica edicem. Ürün getirmem gerekiyor.mserifitak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2022, 13:47:31Konteyner kiralamanız gerekmekte. Konteyner kiralamanın da çok yüksek maaliyetleri var.
Yani 200 parça ürün için değmez. Tabi ki bunun yanında gümrük ücretleri, vergiler ve ek masrafları da mevcut.
Dolayısıyla yüklü mal getirmeyeceğiniz için sürekli mal getiren gümrük firmalarıyla çalışmanız gerekmekte, yani paylaşımlı konteyner gibi düşünebilirsiniz. - 16-10-2022, 13:54:54Hocam adamlar ödemenin ardından Express kargo ile göndereceğini söyledi bana. Örnek veriyorum ürün kutusu 10cm kadar falan en fazla. Ağırlığı 100gr 100 adet siparisim 10 15 kg falan anca yapar.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ben direk adresimi iletsem gonderseler, gümrükte takılırmi? Bu adamlar express kargo derken neyden bahsediyorlar. Vs