• 14-10-2022, 23:54:39
    #10
    Tiktokta video izleyenlerin normal olduğunu düşünmüyorum
  • 14-10-2022, 23:55:18
    #11
    özgürlüğe bak 60 yaşındaki teyzeler amcalar dileniyor, 10 yaşındaki bebe kendinden 20 yaş büyük adama olum sen salak mısın diye soruyor
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakın insanlar özgürce yaşasınlar. Herkes bir şeyleri yasaklama, birilerini tutuklatma peşinde.
  • 14-10-2022, 23:55:32
    #12
    Kapatılmamalı, bir çok yayıncı para kazanıp vergi vermiyor. İlk olarak bu vergi vermeyen yayıncılar patlatılıp bir güzel ceza yazılmalı.
    Sonra yayında dilencilik yapan veya hasta çocukları için izinsiz bağış toplayan kişilere para cezası verilmeli.

    Youtuberlara çektikleri videolar yüzünden uygulanan cezalar TikTok için de uygulanmalı, bahis özendiriciliği vs.

    Sonra nasıl temizleniyor platform siz görün.
    • karamazov
    karamazov bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-10-2022, 00:02:40
    #13
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Aga sorun tiktok tamı sence
  • 15-10-2022, 00:03:32
    #14
    TR keşfetim kapalı özellikle canlı yayınlar.
  • 15-10-2022, 00:04:23
    #15
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özgürlüğe bak 60 yaşındaki teyzeler amcalar dileniyor, 10 yaşındaki bebe kendinden 20 yaş büyük adama olum sen salak mısın diye soruyor
    İnsanlar, kendileri gibi insanları bulmuş ve mutlu bir şekilde konuşuyorlar. Onları sevenler de izleyip, yorum yapıyorlar. Hiç kimseye de zorla izletmiyorlar; Mesela ben, içeriklerden hoşlanmadığım için hiçbir sosyal medya hesabım yok. "Benim hoşuma gitmiyorsa yasaklansın" demiyorum.
    Aslında bu, ülkenin neden bu halde olduğunun da özeti. Amerikalı, 1700'lü yıllarda anayasasına "mutluluğun peşinden koşma hakkı" maddesi koymuş, Avrupalı da marşının adını "mutluluğa övgü" yapmış. Mutluluğun önemini anlayamamış Orta Doğu ülkelerinin insanları ise, o insanların ükkelerine kaçak girebilmek için canlarını tehlikeye atıyorlar. Her şeyin nedeni ortada. Cennet de bu dünyada, cehennem de; İkisini de biz yaratırız.
  • 15-10-2022, 00:08:14
    #16
    Kederli bir akşam, içmişiz sarhoşuz, hepsi bu... bende iyice mallaştım izledikçe sldkfjklsdjglksjdgl
  • 15-10-2022, 00:12:46
    #17
    r10 da dolandırıcılar var diye kapatalım mı
  • 15-10-2022, 00:16:53
    #18
    Kapatilsin herkes youtuba yönelsin oradan kazananlarin gelirleri artar