• 02-10-2022, 14:23:26
    #10
    Kurumsal Üye
    Şahsen bunun için altının bu denli düşmesini mi beklediniz bilemedim 🙂 altın 1000 bandı üzerine çıktığında ben bozdurururdum ama karar sizin
  • 02-10-2022, 14:24:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arabanın getirisinin daha iyi olacağı değerlendiriliyor. YTD
  • 02-10-2022, 14:25:31
    #12
    Nakitte kalın diyorlar yani altın varsa bozdurup araba almak mantıklı görünmüyor.
  • 02-10-2022, 14:26:06
    #13
    Instagram mavi tik✅
    korayserif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçime yakin araba fiyatlarını oy toplamak için ÖTV indirimiyle dusure bilirler son 6 ayda araba fiyatları dolar bazında yüzde yuzluk bir artış var hiç bir şeyin fiyatı sonsuza kadar yukselmez bu fiyatlardan ben araba almam düşmesini beklerim

    Hicbirseyin fiyatı sonsuza kadar yükselmez lafı maalesef her ülke için geçerli değil ozelliklede bizde
  • 02-10-2022, 14:29:22
    #14
    Benim düşüncem altının şuan baskı altında tutulduğu. Yakın zaman içerisinde 1200-1400 bandına çıkacağıdır. Beklemenizi tavsiye ederim.
  • 02-10-2022, 14:29:30
    #15
    şimdilik altın.
  • 02-10-2022, 14:31:16
    #16
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hicbirseyin fiyatı sonsuza kadar yükselmez lafı maalesef her ülke için geçerli değil ozelliklede bizde
    Dolar bazında artmaz TL bazında artar
  • 02-10-2022, 14:41:28
    #17
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba bir yatırım aracı değildir. Altın bir yatırım aracıdır. Altın size 270k kazandırıyor ise, araba 325 kazandırıyor ise, arabanın 1 yılda size yaptığı masrafı içine koymanız, satarken olacak kaybınızı hesaplamanız da gerekir. Araba size günlük/aylık/yıllık farklı farklı giderleri de beraberinde getirir. Yaptığınız giderlerde zaman içerisinde büyüyor. 1 yıl önce aldığınız 60 litre benzinin ederi, 1 yıl sonra aynı değil. Yaptığınız hesaba bu artışları da eklerseniz, arabaya yaptığınız masrafın gerçek mali değeri ortaya çıkar. Araç çok pahalı bir araç olsa, artan döviz kuru nedeniyle çok daha iyi bir ivme yakalayabilirsiniz. Ancak, ekonomi sınıfı araçlarda bu şekilde olmayabiliyor. Ayrıca, aldığınız modelinde daima popüler bir model olması ciddi önem taşıyor.

    Eğer ihtiyacınız var ise, araba almanızı öneririm. İhtiyacınız yok ve yatırım için söylüyorsanız, var olan arabanızı yükseltin ya da altında kalın.
    Cok guzel bir cevap tebrik ederim Cevap yazmak istedim.
    Ayni zamanda araba risk iceriyor. 1 kazaya bagli hersey ustelik sizden kaynakli da olmasi gerekmiyor.
  • 02-10-2022, 14:44:48
    #18
    O kadar kararsız kaldım ki anlatamam, arabanın kaporasını attım pişman oldum resmen bazen diyorum arabada kazandırıyor bu zamana kadar altından iyi kazandırmış neden olmasın diyorum yani bilmiyorum