• 30-09-2022, 20:58:09
    #10
    Hocam yazlıkta termosifon kullanıyoruz yaklaşık olarak 4 senedir. Doğal olarak doğalgaza göre daha yüksek bir fatura çıkıyor. En büyük artısı duşta olduğunuzda elektrik kesilirse içindeki sıcak suyu bir süre daha kullanabiliyorsunuz. En büyük eksisi içindeki suyu hazırda beklettiği için ara ara siz sıcak su kullanmasanızda elektrik sarfiyatı yapmakta haznedeki suyu ısıtmak için. Öyle ahım şahım bir fatura gelmeyecektir ama dediğim gibi doğal gaz kadar da tasarrufu değil. Onun dışında ani su ısıtıcıları var fakat bunlardan kaliteli olanlarını seçerseniz sorun yaşamazsınız. Standartlara göre birkaç tık daha yüksek fiyatları.
  • 30-09-2022, 21:59:14
    #11
    hocam daha once yazdim ama tekrardan yazayim. termosifon konfor ve performans bakimindan kombiye en yakin aractir.

    elektrikli tuplu sofbenler, gunes enerjileri, komurlu elektrikli isiticilar vs hem yorar hem de degmez.

    elektrik faturasina elektrikli sofbenle kiyasllandiginda ciddi bir farki olmaz. ustelik termosifonu evin sicak su hattina baglarsaniz o sicak sudan tum lavabolarda faydalanirsiniz.