• 28-09-2022, 14:55:48
    #1
    Sol baş parmağım çok ağrıyor kesmek değil dokunamıyorum bile evde ne yapabilirim?
  • 28-09-2022, 14:58:17
    #2
    En kolay yolu bir ortopediye gitmenizdir hocam. Tırnak batması var ise mecbur o tırnak çekilecektir.
  • 28-09-2022, 14:58:38
    #3
    Banyodan sonra tırnağı kaldırıp altına pamuk koyun tırnağı etten temasını kesin biraz acıyacak ama ben böyle çözmüştüm
  • 28-09-2022, 14:58:39
    #4
    🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆
    Tedavi oldum ben tel yöntemi ile geçer. Gidip kökten sakın çektirme daha kötü yaparsin.

    Hangi şehir?
  • 28-09-2022, 14:59:10
    #5
    yusufkutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedavi oldum ben tel yöntemi ile geçer. Gidip kökten sakın çektirme daha kötü yaparsin.

    Hangi şehir?
    Bende çektirdim ama yine aynı oluyor
  • 28-09-2022, 14:59:50
    #6
    yusufkutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedavi oldum ben tel yöntemi ile geçer. Gidip kökten sakın çektirme daha kötü yaparsin.

    Hangi şehir?
    Aydın
  • 28-09-2022, 15:00:10
    #7
    🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çektirdim ama yine aynı oluyor
    Çektirme birdaha 8 yıl acısını cektim ahmak gibi şuan kurtuldum cok şükür agrisiz tedavi yaptim suan gecti son seansim bu ay
  • 28-09-2022, 15:00:40
    #8
    Hocam hiç gerek yok ben ameliyathane hemşiresiyim. Ortopediye gidin 20 dakikalık operasyon ile kurtulursunuz. Burdan alacağınız tavsiyeler bir işe yaramaz çünkü ne kadar battığını bilemezsiniz daha kötü olmadan gidin
  • 28-09-2022, 15:01:02
    #9
    1 i dikişli biri dikişsiz 2 ameliyat oldum şu an yine batmam var. Artık doktora gittiğimde neler olacağını net biliyorum.
    En iyi işe yarayan krem: fucicort krem
    Rahatlamak için: Kaynar derecede sıcak suya tuz döküm ayağınızı kovada su soğuyana kadar bekletin
    Günlük tavsiyem: Çorap ve ayakkabıdan uzak durun. Orası ne kadar çok hava alırsa o kadar düzeliyor

    Çektirmekten çekinmeyin. 30 Dakikada hallediyorlar. 1 2 güne kalkıyorsunuz.