bir contact sekmesi var fakat basınca hiç bir şey olmuyor. (gönderildi vs.) Denedim kendisine gönderdim ama hala bir dönüt yok. Çalıştığını hiç mi hiç sanmıyorum. Dandik dememin sebebi de bu. Sanırım botlarla çalışıyor site.
Domain natroda. Dediğiniz gibi natro ile iletişime geçeyim ben.

ama bir de benim tel mevzusu var tabi. Oradan kaldırıp yeni hesap açmam için. Neyse o şimdi birinci önceliğim değil.
Bir yandan fatura işleriyle uğraşıyorum kafam patates oldu. Siz anladınız beni

Umarım çözersiniz tek mantıklı çözümü natro sunabilir. Onlarda uğraşırsa tabi...