• 22-09-2022, 08:26:33
    #1
    Dostlar iş yerinde bazen canım sıkılıyor saniye sayıyıyorum resmen nasıl geçer bu sorun zamanı nasıl akmasını sağlarım
  • 22-09-2022, 08:30:00
    #2
    Gün içinde okul ve kütüphanede oluyorum. İstanbul'un öbür ucuna gitmek beni yormuyor ama otobüsten inip eve kadar olan yürüme mesafesi gözümü çok korkutuyor. Ben de bu hissi azaltmak için yüksek sesli müzik dinleyerek yürüyorum kulaklıkta. Yol hızlıca bitiyor.
  • 22-09-2022, 08:33:48
    #3
    Çalışarak
    Şaka bi yana bişeylerle uğraşmak iyi geliyor
  • 22-09-2022, 08:38:58
    #4
    Mertcanseyranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar iş yerinde bazen canım sıkılıyor saniye sayıyıyorum resmen nasıl geçer bu sorun zamanı nasıl akmasını sağlarım
    Merhabalar,

    Hocam böyle durumlarda tavsiyem makale okuman veya sevdiğin konularda ilgini çeken şeyler araştırman, video izlemen yada kendine yeni bir hobi bulman olacaktır.

    Ama telefondan uzak dur hem iş yerinde olumsuz duruma düşüyorsun ne gerekiyorsa pc den yap ama dikkat et Firewall'a Log kayıtların tehlikeli olmasın.
  • 22-09-2022, 08:40:01
    #5
    Ben bos zamanlarimda r10 da takiliyorum tavsiye edilir
  • 22-09-2022, 08:41:11
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10da vakit geçiriyorum
  • 22-09-2022, 09:02:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlara bak komedi arkadaşlar burası TÜRKİYE
    Adamlar yemek molasında çalıştırcak nerdeyse verdiğiniz tavsiyelere bakar mısınız
  • 22-09-2022, 09:11:46
    #8
    İş yerinde vakit sana verilen paranın hakkını ödeyerek geçer bence denemelisin
  • 22-09-2022, 09:18:38
    #9
    eğer işim yoksa dinleniyorsam r10 veya twitter'da gündeme bakmak iyi geliyor benim için