• 07-09-2022, 08:22:44
    #28
    Cinler arapça bilmiyorsa diye Türkçe alt yazı bile eklemişler. Helal olsun vallahi.
  • 07-09-2022, 08:35:28
    #29
    almış birisi koymuş hocam
    saklamamış etmemiş sizinle alakalı olmadığı kesin yakın atın.

    paronayak hislere kapılmayın.
  • 07-09-2022, 10:23:55
    #30
    sizle bile alakalı olduğunu düşünüyorsanız yakmak yerine bir dereye bırakın yazının mürekkebi akıyor büyü bozuluyor derler öylede yazıyor zaten...
    • cagdasronay
    cagdasronay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2022, 11:29:14
    #31
    Biri şaka olsun diye yapmış gibi duruyor.
    Yada biri birini al büyü yaptım diye kandırmış gibi duruyor
    Arapça desen Arapça değil, Türkçe desen ortada zaten.
    Özel ekşi bir çivi yazına benziyor.
  • 07-09-2022, 12:55:02
    #32
    Teknoloji forumunda büyüye inananların olması ne acı.
  • 07-09-2022, 15:16:05
    #33
    Google lens'te bir arapça çeviri dene bakalım ne yazıyormuş merak ettim
  • 07-09-2022, 17:04:40
    #34
    Şimdi hocam arabanıza büyü yapılış. Büyü tutarsa artık sizin isminiz Serkan olacak. Büyünün tutmaması için kağıt eriyene kadar bir kabın içinde kaynatın. Kağıdın iyice eridiğinden emin olduktan sonra hafif soğumaya bırakın. Biraz soğuduktan sonra bir çay kaşığı kadar o sudan içmeniz gerekecek. Bu şekilde büyü bozulmuş olur. Ancak, bir çay kaşığı suyu içerken beyaz kedinin kuyruğundaki tüyleri düşünmemeniz lazım. Eğer o suyu içerken beyaz kedinin kuyruğundaki tüyler aklınıza gelirse büyü tutar maalesef, bozulmaz.
  • 07-09-2022, 17:06:57
    #35
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başına gelirse böyle güldürürler seni de. Umarım yaşamazsın. Bende aynı senin gibi büyü nedir yaa diyip gülerdim, başıma geldi de hayatım ellerimden kaydı gitti. Bilmediğin şeyler hakkında yorumda yapma mümkünse.
    Hayatın kayıp gitmiş ama sen burdasın başgan, ne iş
  • 07-09-2022, 17:14:19
    #36
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanimiyorum ama benim arabama niye koymuslar anlamadim yakarsam buyu tutmaz dimi muska ki buyu mu artik bilmiyorum da
    köpeklerin duası kabul olsa gökten kemik yaarmış der atalarımız. innamayın böyle şeylere. temiz gezin. temiz yerlerde gezin. kafaya bişey takmayın kıl sağlığınızı koruyun euzu besneleyi eksik etmeyin ağzınızdan . 10 tane a4 destesi ile yazıp koysalar nafile.

    ayrıca bu cinleri abd neden yakalayamıyor? ya da bu tayfa neden hiç bilimadamlarına veya kameralara falan denk gelmiyor da hayatı kaymak üzere olanlara denk geliyor? neden?