Anlık papara çöktü mü ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anlık papara çöktü mü ?
13
●
584
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Anlık papara çöktü mü ?
1
2
05-09-2022, 18:14:52
#1
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Herkes girmeyi deneyebilir mi çöktü sanırım
05-09-2022, 18:15:55
#2
norahbutlean
Platin üye
05-09-2022, 18:15:58
#3
İsmetKerem
bendede durum aynı
05-09-2022, 18:16:51
#4
Honomy
Ağ baglantisi hatası veriyor geçici bir şey olduğunu düşünüyorum
05-09-2022, 18:17:19
#5
YunusEmre
H.burada Bozum İşlemleri
Bende de yükleniyorda kaldı
05-09-2022, 18:18:50
#6
xresull0
Geçici çöküş olduğunu tahmin ediyorum düzelir büyük ihtimalle..
05-09-2022, 18:26:05
#7
Subpower
Uygulama web base tabanlı bir webVIEW (iframe) mantığında çalıtığı için görünüyor ki sitenin mobil için tarafı inince mobilde haliyle inmiş durumda!
05-09-2022, 18:39:50
#8
Enez
05-09-2022, 18:48:07
#9
Selist
Aynı şekilde çökük durumda.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler