• 30-08-2022, 17:50:14
    #1
    Merhabalar yurt dısından gelen bir arkadaştan şu ürünü
    https://www.vatanbilgisayar.com/sams...zi-5100mb.html
    Aynı ürünü 2000 tl fiyattan aldım bunu kullanacagım yerde yok acaba kötümü ettim ?

    soğutucusuda var
  • 30-08-2022, 17:51:17
    #2
    neden kötü edesiniz, kullanmayacaksanız 4-5 e satın kar edin .d
  • 30-08-2022, 17:52:46
    #3
    Satıyorsanız mesaj atın hocam
  • 30-08-2022, 17:53:50
    #4
    Kötü değil gayet iyi etmişsiniz çok daha üst fiyatlara satabilirsiniz.
  • 30-08-2022, 17:54:15
    #5
    Platin üye
    4 bine satsanız bugün satılır x2 yapmışsınız minimum hayırlı olsun
  • 30-08-2022, 17:55:04
    #6
    İnternet üzeri değil kendisiyle getirmiş 400 euroya almış değimiyle
    Ne kadara alırsınız hocam 😂
  • 30-08-2022, 17:56:44
    #7
    Ben böyle bir şey yapsam 1 ay çalışmam
    şaka şaka çalışmadan olur mu
  • 30-08-2022, 17:57:22
    #8
    semre57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıyorsanız mesaj atın hocam
    asparadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben böyle bir şey yapsam 1 ay çalışmam
    şaka şaka çalışmadan olur mu
    Çalışmadan olmaz 🤣
  • 30-08-2022, 17:58:21
    #9
    Samsung'un üst düzey SSD'si, güzel fiyata almışsınız rahatlıkla 2x fiyata satarsınız.