• 30-08-2022, 22:58:02
    #28
    Ben son 2 kız arkadaşımı otobüs de bakışarak ayarlamıştım sonuçta her gün biniyorsun nasıl biri olduğunu az çok anlıyor
    • fatihbaz
    • TurkishMethods
    fatihbaz ve TurkishMethods bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2022, 22:59:16
    #29
    Yalnız olmak, yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
  • 31-08-2022, 01:44:41
    #30
    Sanırım website işleri ile uğraşanların genel olarak kaderi (: kısmet bulamamak
  • 31-08-2022, 01:48:37
    #31
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    vakti saati gelmeden değil dünya da uzayada çıksanız bulamazsınız. boşuna yorulmayın aramakla, paranın peşine düşün işinizi kurun arabanızı evlerinizi alın zaten o sizi bulur
  • 31-08-2022, 01:56:31
    #32
    Arayarak bulunmaz
  • 31-08-2022, 02:31:10
    #33
    Öncelikle "doğru kısmet" diye bişey yok hocam. Kimse kimsenin kısmeti değil, herkes bir birey. Ben sorunuzu "ciddi ilişki/evlilik vb için "doğru kişi/iyi insan" nasıl bulunur diye sorduğunuzu varsayarak cevap vereyim; doğru kişi olarak! Evet, doğru kişi ararken önce aynanın karşısına geçip "acaba ben doğru kişi/iyi insan mıyım" diye bir kendimize bakmak lazım. Hepimiz küçük yada büyük bir topluluk ile temas ediyoruz yaşam boyu. Ve seçeneklerimiz de o topluluk içinden oluyor. Sen kendi çevreni nasıl insanlardan oluşturursan ona göre insanlar çıkıyor karşına. Ayrıca bu işler biraz da anlık duygusal etkileşimler sayesinde oluyor, sonrasında iki kişi de samimi ise zaten devamı geliyor.
  • 31-08-2022, 07:24:39
    #34
    Formülü olaydı söylerdik 😅
  • 31-08-2022, 07:42:30
    #35
    nlc_dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o da kader ve kazaya giriyor işte.
    ne bir dk ne bir dk geri okey
    ama dua ettin mesela öldün
    o zaten belliydi dua sadece sebebi.
    İntihar edip ölenler nasıl oluyor onların yokmuydu vakti süresi vardı. Ama işte kader kaza meselesi orada devreye giriyor. Hayat o kadar da monoton değil Sevgili Demir
    Adamın intihar ederek ölmesi kader değil mi zaten hocam? Onların kaderinde de intihar ederek ölmek varmış