Sitemin tasarımı nasıl? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemin tasarımı nasıl?
11
●
236
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sitemin tasarımı nasıl?
1
2
29-08-2022, 21:44:47
#10
merttbaskayaa
Tartaros adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://gbpazari.com/images/oyunlar/bankalar-min.webp
bunları daha göze hoş , png olarak ekle. tema dark bunların alayı beyaz. dark temaya göre bu iconlar cok göz yoruyor . temaya uygun olabilir
Çok mantıklı hemen düzeltiyorum hocam
29-08-2022, 21:49:18
#11
Corrsy
Üyeliği durduruldu
merttbaskayaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte tam olarak bunu nasıl yapabiliriz gibi sordum hocam mesela bunları şöyle bunları böyle diye tarif edebilirmisiniz
https://itemsatis.com
https://gamesatis.com
https://oyunfor.com
https://epin.com.tr
bu sitelerden esinlenebilirsiniz.
29-08-2022, 22:26:49
#12
merttbaskayaa
Tartaros adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://gbpazari.com/images/oyunlar/bankalar-min.webp
bunları daha göze hoş , png olarak ekle. tema dark bunların alayı beyaz. dark temaya göre bu iconlar cok göz yoruyor . temaya uygun olabilir
Hocam şimdi nasıl olmuş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler