• 25-08-2022, 09:30:44
    #1
    Şuan 16 yaşındayım lise 3 e geçtim ingilizcemi ileri seviyeye taşımak istiyorum bunun için yardımcı olabilecek bi platform vs eğitimi iyi olan bir yer var mı
  • 25-08-2022, 09:33:25
    #2
    Valla 22 yaşındayım bende bunu düşünüyorum...
  • 25-08-2022, 09:33:42
    #3
    Dizi izlemeni de tavsiye ederim. Friends dizisini ingilizce altyazılı izleyebilirsin, Türkçe konuşma, İngilizce altyazı. Ya da tam tersi? Sana kalmış bir şey.
  • 25-08-2022, 09:33:56
    #4
    Kelime öğrenerek yabancı kişilerle inilizce konuşmaya çalış, oyunları ingilizce oyna ve udemy kesinlikle tavsiye ederim.
  • 25-08-2022, 09:34:49
    #5
    csgo
  • 25-08-2022, 09:38:16
    #6
    İlk 500 kelimeyi öğren aynanın önüne geç tekrar et konuş zorlan zorlanmadan hiçbir şey başaramazsın.

    Ardından cambly veya başka platforma üye ol veya discordda kanallar var native olarak konuşuyorlar (4 dil biliyorum, onlar sayesinde bu seviyeye geldim).
  • 25-08-2022, 09:41:10
    #7
    PM gönderiyorum
  • 25-08-2022, 09:45:17
    #8
    Öncelikle ingilizcede en çok kullanılan ilk 500 kelimeye bak ve öğrenmeye çalış. Daha sonrasında bol bol ingilizceye maruz kalmalısın. Telefon bilgisayar dilini yabancı yap. Sürekli yabancı dizi izle altyazılı. Oyun oynuyorsan yabancı sunuculara gir ve muhabbet kurmaya çalış.
  • 25-08-2022, 09:48:58
    #9
    kardeşim öncelikle bu YDT sınavın için ödemli
    dil bölümündesen. ve bu bir kelime sınavı sözlük ezberlemen gerek günde en az 25 en fazla 50 kelime ezberle. grammer konularını temel olarak bilsen yeterli ama bilmen kesinlikle şart.