• 19-08-2022, 22:01:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar okuyanlar çalışmak ister çalışanlar okumayanlar okumak ister sizce hangisi ?
  • 19-08-2022, 22:03:43
    #2
    çalışmak hocam ama çalış çalıs . .
  • 19-08-2022, 22:04:53
    #3
    Her zaman bir diploma bir tık öndedir ama kendinizi geliştirmezseniz sadece duvara asacağınız bir kağıt olur
  • 19-08-2022, 22:05:01
    #4
    bence en mantıklısı okumak istediği alanda yemek parasına çalışıp kendini geliştirip daha sonra o alanın bölümünü okuyup diploma alınmalı
  • 19-08-2022, 22:05:52
    #5
    İkisini de yapmış biri olarak tek yol söyleyeyim. En kısa sürede aydınlan. Okusanda çalışsan da aydınlanmasan cesetten farkın olmaz.
  • 19-08-2022, 22:06:08
    #6
    okuyarak çalışmak
  • 19-08-2022, 22:07:39
    #7
    Okumak para kazanmakla ilgili bir deneyim katmıyor maalesef, sadece çalışmak da hayata bakış açınızı bazı yönlerden değiştirmiyor,

    İkisini bir arada yürüten insanlar bana göre geleceğe yön verecek insanlar.
  • 19-08-2022, 22:08:32
    #8
    İster mektepli, ister alaylı... İhtiyaç duyulan bir mesleğe sahip olunsun da ister kaportacı olsun ister tesisatçı isterse de veri bilimci.
    Ben okumayın demiyorum, hobi olarak yine okuyun ama öncelik bir an önce aktif iş hayatına katılımı sağlayacak bir mesleğe sahip olmak. Milyon tane mezunu boşta bekleyen bölümleri okuyup da zamanı kaybetmek bana mantıklı gelmiyor.
    Bugün okulu bırakan19 yaşında bir genç ile sohbet ettim. Madem okumuyorsun o halde vakit kaybetmeden meslek öğren, elektrikçi, sıhhi tesisatçı, motorcu, kaportacı, marangoz fark etmez. Çırak olarak başla 3-5 seneye kalfa usta olur meslek sahibi olursun dedim.
  • 19-08-2022, 22:09:08
    #9
    Açıktan okuyarak, çalışmak.