• 07-08-2022, 05:18:40
    #1
    bazılarına hayırlı sabahlar bize yine iyi geceler...


    benim gibi bu saatlere kadar ayakta kalan uyku düzeni hiç olmayan kişiler bu saatte napıyorsunuz ?


    ben tasarım yapıyorum işleri yetiştirmeye çalışıyorum.



  • 07-08-2022, 05:21:00
    #2
    Zehir gibi uykum olsa da uyuyamıyorum bi sebebi yok
  • 07-08-2022, 05:21:32
    #3
    yilmazsocial.com
    para kazanmaya calısmaya calısıyorum
  • 07-08-2022, 05:22:07
    #4
    Uyuduk uyandık
  • 07-08-2022, 05:23:04
    #5
    Working
  • 07-08-2022, 05:23:09
    #6
    Bilmiyorum bir kaç aydır böyleyim
  • 07-08-2022, 05:24:31
    #7
    Uyku tutmuyo hocam
  • 07-08-2022, 05:28:59
    #9
    Kafayı yastığa koyduğumda şu düşünce beni bunaltıyor: "8 saat zamanın boşa gidecek, onun yerine şu projeye şunları eklerim, bunları yaparım vb."

    Oturdum yazılım geliştiriyorum. Muhtemelen bugün daha uyumam.