Kulaklığı spordayken, Discord da arkadaşlarla konuşurken, Müzik dinlerken, Telefonla konuşurken birde LOL de kullanacağım
Kısaca fps oyunlarında kullanmayacağım zaten. Sizce alınır mı? Kullanan arkadaşlar memnun mu? 200tl performansında en iyisi bu gibi
t17 tam bilmiyorum qcy t5 var bende her şeyi iyi gerçekten memnunum ilk çıktığı zamanlardan beri kullanıyorum 100 liraya almıştım eğer modelini beğendiyseniz sizin kulakta sorunsuz duruyorsa alınır ben o tarz sapsız modelleri sevemedim
t17 tam bilmiyorum qcy t5 var bende her şeyi iyi gerçekten memnunum ilk çıktığı zamanlardan beri kullanıyorum 100 liraya almıştım eğer modelini beğendiyseniz sizin kulakta sorunsuz duruyorsa alınır ben o tarz sapsız modelleri sevemedim
Hocam her şeyi çok iyi diyorlar fakat bir bass'ına kötü diyorlar. Çok sorun çıkartır mı bass?
Hocam her şeyi çok iyi diyorlar fakat bir bass'ına kötü diyorlar. Çok sorun çıkartır mı bass?
Onu unutmuşum hocam bass kötü yani kablolu kulaklık kadar iyi değil ama çoğu kablosuzda kötüymüş yani airpods vs. çok iyi bir kablosuz kullanmadığımdan bir şey diyemem. Bana yetiyor genelde dışarıda kullandığımdan çok sese ihtiyaç olmuyor yalıtımı güzel.
Onu unutmuşum hocam bass kötü yani kablolu kulaklık kadar iyi değil ama çoğu kablosuzda kötüymüş yani airpods vs. çok iyi bir kablosuz kullanmadığımdan bir şey diyemem. Bana yetiyor genelde dışarıda kullandığımdan çok sese ihtiyaç olmuyor yalıtımı güzel.
Teşekkürler hocam, 1saat içinde olumsuz yorum gelmezse alacağım
Bass'ı vs gayet hoş. Saatlerce müzik dinliyorum kulaklıkla. Dizi vs de izliyorum. Bluetooth 5.1'i var zaten. Parasını sonuna kadar hakediyor. Dokunmatik dahi var kulaklıkta. Sadece güvenilir satıcıdan al. Yoksa bozuk gönderiyorlar.
Bass'ı vs gayet hoş. Saatlerce müzik dinliyorum kulaklıkla. Dizi vs de izliyorum. Bluetooth 5.1'i var zaten. Parasını sonuna kadar hakediyor. Dokunmatik dahi var kulaklıkta. Sadece güvenilir satıcıdan al. Yoksa bozuk gönderiyorlar.
Direkt a101 mağazalarını gezip almayı planlıyorum hocam. Discord performansı nasıl bir gecikme var mı?