• 14-07-2022, 15:09:11
    #10
    En az 800-950 usd bandında adam akıllı bir i5 serisi. Şuan ki dolar kuru ile hesaplarsan Türkiye den almak daha mantıklı. Klavyesi arapça. windows silinip yeniden kurulumu, klavye için yapışkanlı sticker kullanmak, en önemlisi bilgisayarı aldın elinde patlarsa su iç serinle garantisi dışında başka bir garantisi yok. 3,5 sene kuzey ırak ta çalışıp bir tane elektronik eşya almamış birisi olarak yazıyorum. Bilginize...
  • 14-07-2022, 15:13:01
    #11
    Oradan_Buradan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 800-950 usd bandında adam akıllı bir i5 serisi. Şuan ki dolar kuru ile hesaplarsan Türkiye den almak daha mantıklı. Klavyesi arapça. windows silinip yeniden kurulumu, klavye için yapışkanlı sticker kullanmak, en önemlisi bilgisayarı aldın elinde patlarsa su iç serinle garantisi dışında başka bir garantisi yok. 3,5 sene kuzey ırak ta çalışıp bir tane elektronik eşya almamış birisi olarak yazıyorum. Bilginize...
    hocam dediğiniz gibiyse eğer vazgeçicem galiba
  • 14-07-2022, 15:17:39
    #12
    Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dediğiniz gibiyse eğer vazgeçicem galiba
    Hala vazgeçmemen hata. Hocam mantıklı bir hareket değil. emin olabilirsiniz. Irak tan alınacak tek şey orjinal apple mağazalarından ıphone telefon. Global garantisi var. Tek tuşla türkçe kullanma imkanın var. Gerçi telefon için harç olayından sonra oda mantar oldu. 1-2 k için o eziyete girilmez artık.
  • 14-07-2022, 15:18:47
    #13
    Oradan_Buradan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala vazgeçmemen hata. Hocam mantıklı bir hareket değil. emin olabilirsiniz. Irak tan alınacak tek şey orjinal apple mağazalarından ıphone telefon. Global garantisi var. Tek tuşla türkçe kullanma imkanın var. Gerçi telefon için harç olayından sonra oda mantar oldu. 1-2 k için o eziyete girilmez artık.
    peki hocam orjinal macbook nasıl olur sizce ?
  • 14-07-2022, 15:21:45
    #14
    Fiyatını size bildirsin. dolar kuru ile arasındaki farka bakın. Orjinal mac için klavyeyi kontrol etsin. Eğer arapça klavye ise mecburen tuşlara sticker yapıştıracaksınız. Şimdiden bilginiz olsun. (,) işareti her zaman i harfi