Ve MEZUN oldum 😎 - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ve MEZUN oldum 😎
25
●
992
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ve MEZUN oldum 😎
1
2
3
26-06-2022, 01:08:21
#19
Orun
cenkkarakol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@ybsblog hesabında 4 yıldır ybs öğrencilerine yönelik içerim oluştuıtpyurım incelerseniz faydası olacaktır
Teşekkürler hocam, takip ettim.
yonetimbilisimsistemleri.org bende 😊 Projelendirmeyi düşünürseniz yardımcı olabilirim.
26-06-2022, 01:09:58
#20
cenkkarakol
Orun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, takip ettim.
yonetimbilisimsistemleri.org bende 😊 Projelendirmeyi düşünürseniz yardımcı olabilirim.
Teşekkür ederim.
Ybsblog.com aktif şuan
26-06-2022, 01:12:47
#21
afraszee
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merkezdeki henry jonese gidin hocsm keyif kahvesi için
26-06-2022, 01:18:57
#22
arpej
Hayırlı olsun şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz
26-06-2022, 01:29:23
#23
VBuMaSTeR
Üniversite bitirmek en kolayıydı. Dur daha bakalım fragmanı bile izlemedin sen...
26-06-2022, 10:01:01
#24
yunnux
her bitiş yeni bir başlangıçtır.
26-06-2022, 10:34:34
#25
proxyminee
Son seneme dönüp o tatlı anları yine yaşamak isterdim )))
26-06-2022, 15:17:33
#26
Drei
Darısı başımıza, hayırlı olsun.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler