• 26-06-2022, 01:08:21
    #19
    cenkkarakol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ybsblog hesabında 4 yıldır ybs öğrencilerine yönelik içerim oluştuıtpyurım incelerseniz faydası olacaktır
    Teşekkürler hocam, takip ettim.

    yonetimbilisimsistemleri.org bende 😊 Projelendirmeyi düşünürseniz yardımcı olabilirim.
  • 26-06-2022, 01:09:58
    #20
    Orun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam, takip ettim.

    yonetimbilisimsistemleri.org bende 😊 Projelendirmeyi düşünürseniz yardımcı olabilirim.
    Teşekkür ederim.
    Ybsblog.com aktif şuan
  • 26-06-2022, 01:12:47
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merkezdeki henry jonese gidin hocsm keyif kahvesi için
  • 26-06-2022, 01:18:57
    #22
    Hayırlı olsun şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz
  • 26-06-2022, 01:29:23
    #23
    Üniversite bitirmek en kolayıydı. Dur daha bakalım fragmanı bile izlemedin sen...
  • 26-06-2022, 10:01:01
    #24
    her bitiş yeni bir başlangıçtır.
  • 26-06-2022, 10:34:34
    #25
    Son seneme dönüp o tatlı anları yine yaşamak isterdim )))
  • 26-06-2022, 15:17:33
    #26
    Darısı başımıza, hayırlı olsun.